3 اولویت هواپیمایی کشوری اعلام شد
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت : شرکتهای هواپیمایی باید توان اداره خود را به لحاظ اقتصادی داشته باشند تا بتوانند هماهنگ با ان ایمنی پرواز را حفظ کنند و مسافر را راضی نگه دارند.
علی عابدزاده رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری در جمع خبرنگاران درباره انتقاد از تاخیر پروازها گفت: رضایت مسافر شرط نخست ماست و حمل و نقل هوایی در دنیا به این سمت رفته است که اول رضایت مشتری را جلب کند و همتراز با آن، بحث ایمنی پرواز مدنظر است و پس از آن حفظ شرکتهای هوایی در دستور کار قرار دارد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت : شرکتهای هواپیمایی باید توان اداره خود را به لحاظ اقتصادی داشته باشند تا بتوانند هماهنگ با ان ایمنی پرواز را حفظ کنند و مسافر را راضی نگه دارند.
عابدزاده همچنین در مورد آییننامههای حقوق مسافر و اعمال تغییرات احتمالی در آن گفت: بهترین حقوقی که برای مسافران میتوانیم تامین کنیم رضایت و ایمنی آنهاست و همه تلاش ما رسیدن به این نقطه است.
وی ادامه داد: بزرگترین خدمت جلب رضایت مسافران است که این رضایت میتواند شامل سرعت، تسریع در تهیه بلیت و همچنین اطمینان به ایمنی در سفر باشد و در سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت به دنبال تحقق آن هستیم.
عابدزاده درباره آزادیسازی نرخ بلیت هواپیما گفت: آزادسازی نرخ بلیت در برنامه پنجم توسعه پیشبینی شده که مختص کشورهای توسعهیافته نیز است و باید به افزایش رقابت منجر شود و البته تا نرخ بلیت رقابتی نشود نمیتوان انتظار بهبود کیفیت و رشد بهره وری داشت.
منبع: تسنیم
ارسال نظر