با نصب مخازن سی ان جی E-mark؛
ایران خودرو برای آریسان سنگ تمام گذاشت
کد خبر: ۵۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
ثبت نام از متقاضیان وانت دوگانه سوز آریسان در حالی طی یک ساعت به بیش از پنج هزار نفر رسیده، که به نظر می رسد گروه صنعتی ایران خودرو برای تولید این محصول سنگ تمام گذاشته است.

این مخازن که توسط شرکت پارس ام سی اس در ایران تولید می شود، با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در داخل کشور تولید می شود و مجوز (ای مارک) یا صادرات به کشور های عضو اتحادیه اروپا را دارا است.
در عین حال قرار گرفتن مخازن CNG در زیر کفی بار وانت آریسان یک ویژگی منحصر به فرد به شمار می رود و در کنار تکنولوژی بالای آن ایمنی بیشتری را برای کاربران این خودرو ایجاد خواهد کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین