نتانیاهو: این توافق از اساس بد است
کد خبر: ۵۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
به گزارش مهر به نقل از رأی الیوم، بنیامین نتانیاهو در مراسم فارغ التحصیلی خلبان های ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد وظیفه این افراد دفاع از این رژیم است.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به اظهارات نتانیاهو مدعی شد این اظهارات هشدار ضمنی نسبت به «بمباران ایران» همزمان با فرا رسیدن موعد نهایی مذکرات جهت رسیدن به توافق هسته ای است.
نتانیاهو گفت: این توافق از در اساس بد است و به ایران اجازه می دهد زیر ساخت های هسته ای را برای دستیابی به بمب هسته ای طی 10 سال آتی حفظ کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین