|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۴

رئیس جمهور طی تماس تلفنی از ظریف تشکر کرد

کد خبر: ۴۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید رییس جمهور پس از پایان این دوره مذاکرات در لوزان و در آستانه اعلام بیانیه مشترک،طی تماس تلفنی با وزیر امور خارجه و همچنین رییس سازمان انرژی اتمی از زحمات شبانه روزی آنان و کلیه اعضای تیم مذاکره کننده تشکر نمود
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین