رایزنی ظریف - موگرینی پس از نشست داخلی 1+5
کد خبر: ۴۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
لوزان - پس از آن که وزیران خارجه کشورهای 1+5 نشستی داخلی برای هماهنگ کردن دیدگاهها و مواضع خود برگزار کردند، فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محمد جواد ظریف دیدار کرد.
دراین نشست سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه و هلگا اشمید معاون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز حضور داشتند.
متعاقب آن، موگرینی به همراه معاون خود اشمید نشستی دوجانبه با جان کری و وندی شرمن داشت.
هنوز از برنامه دیدار هیات ایرانی با هیات امریکایی و یا 1+5 اطلاعی در دست نیست.
متعاقب آن، موگرینی به همراه معاون خود اشمید نشستی دوجانبه با جان کری و وندی شرمن داشت.
هنوز از برنامه دیدار هیات ایرانی با هیات امریکایی و یا 1+5 اطلاعی در دست نیست.
منبع: ایرنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین