|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۳۴

رایزنی ظریف - موگرینی پس از نشست داخلی 1+5

کد خبر: ۴۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
لوزان - پس از آن که وزیران خارجه کشورهای 1+5 نشستی داخلی برای هماهنگ کردن دیدگاهها و مواضع خود برگزار کردند، فدریکا موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محمد جواد ظریف دیدار کرد.
دراین نشست سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان وزیر امور خارجه و هلگا اشمید معاون هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز حضور داشتند.

متعاقب آن، موگرینی به همراه معاون خود اشمید نشستی دوجانبه با جان کری و وندی شرمن داشت.

هنوز از برنامه دیدار هیات ایرانی با هیات امریکایی و یا 1+5 اطلاعی در دست نیست.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین