مشتریان، طراحان عرصه پوشاک هستند
اسلامی، با اشاره به تاثیر گذاری اقدامات فرهنگی در حوزه طراحی و پوشاک گفت:حضور طراحان نسبت به گذشته پررنگتر شده اما کمبود نقدینگی مشکلات اساسی ایجاد کرده که سایر بخشها را تحت الشعاع قرار داده است.
وی افزود: کارهایی که ما تولید می کنیم مشتریان خاص خود را دارند. بخش مخاطب شناسی ما به دو دسته خاص و عام تقسیم بندی شده است که برای هر کدام طراحی هایی انجام می دهیم. ما تیم طراحی خاصی داریم که اغلب طرح ها را طبق نظرات باشگاه مشتریان با 80 هزار نفر مشتری محک می زنیم. نظرات آن ها و بازخوردها تعیین کننده تولید انبوه یا رد شدن طرح است.
این تولید کننده رعایت حق و حقوق طراحان را ضروری خواند و گفت: خریداری طرح از طراحان از جمله کارهایی است که ما در آندیا دنبال می کنیم البته در نهایت مشتریان طراحان واقعی هستند.
اسلامی گفت: باید در زمان فروش بخش عرضه جشنواره تجدید نظر کنیم زیرا اکثر افراد علاقمند هستند که با خانواده برای خرید حضور پیدا کنند در حالیکه این ساعت چنین امکانی را محدود می کند.
بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره مد و لباس فجر تا 16 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاهها ادامه دارد.
ارسال نظر