رضاییان پس از تساوی با مصر: جان کندیم

کد خبر: ۳۹۶۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۴۸
رامین رضاییان پس از بازی گفت: چه می‌توانم بگویم، نمی‌دانم چرا بدشانس هستیم. مردم چه گناهی کرده‌اند، امیدوارم صعود کنیم و حال مردم خوب شود. حق مردم خیلی بیشتر است. ما جان کندیم، مردن ما هم مهم نبود. نزدیک سه ماه است که در حال جنگ هستیم و هیچی نخواسته‌ایم. بازیکنان باشرف بودند و به عشق مردم تلاش کردند.

رضاییان پس از تساوی با مصر: جان کندیم

رضاییان پس از پایان بازی ایران برابر مصر گفت: ما جان کندیم، مردن ما هم مهم نبود. نزدیک سه ماه است که در حال جنگ هستیم و هیچی نخواسته‌ایم. بازیکنان باشرف بودند و به عشق مردم تلاش کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برابر مصر به نتیجه یک بر یک رسید. رامین رضاییان در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

به نوشته ایسنا، رامین رضاییان پس از بازی گفت: چه می‌توانم بگویم، نمی‌دانم چرا بدشانس هستیم. مردم چه گناهی کرده‌اند، امیدوارم صعود کنیم و حال مردم خوب شود. حق مردم خیلی بیشتر است. ما جان کندیم، مردن ما هم مهم نبود. نزدیک سه ماه است که در حال جنگ هستیم و هیچی نخواسته‌ایم. بازیکنان باشرف بودند و به عشق مردم تلاش کردند.

وی ادامه داد: فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم، مردم ایران! خیلی شما را دوست داریم و لایق بهترین‌ها هستید. همه بازیکنان از جان تلاش کردند، سزاوار بردن بودیم. وقتی آفساید شد، مصر خیلی خوشحالی کرد و انگار ما را برده بود. آرزو می‌کنم که صعود کنیم.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین