بازگشت متخصصان روساتم به نیروگاه بوشهر
کد خبر: ۳۹۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۱۷:۵۹
«الکسی لیخاچف» مدیرعامل روساتم در سخنانی گفت که اگر اوضاع پیرامون ایران بدتر نشود «متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.»

مدیرعامل شرکت روساتم روز جمعه تاکید کرد که طی هفتههای آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هستهای بوشهر بازمیگردند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از ریا نووستی، «الکسی لیخاچف» مدیرعامل روساتم در سخنانی گفت که اگر اوضاع پیرامون ایران بدتر نشود «متخصصان روساتم در هفتههای آینده به نیروگاه هستهای بوشهر بازخواهند گشت.»
لیخاچف همچنین عنوان کرد که روساتم آماده حلوفصل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنیشده ایران است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین