نقض مجدد آتش‌بس توسط اسرائیل در لبنان

کد خبر: ۳۹۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۵:۵۳
خبرنگار شبکه خبری الجزیره گزارش داد نیروهای رژیم صهیونیستی شهروندان محله «الدیر» در شهرک «النبطیه الفوقا» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

نقض مجدد آتش‌بس توسط اسرائیل در لبنان

منابع خبری از نقض مجدد آتش‌بس توسط ارتش رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سمت غیرنظامیان در النبطیه در جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، خبرنگار شبکه خبری الجزیره گزارش داد نیروهای رژیم صهیونیستی شهروندان محله «الدیر» در شهرک «النبطیه الفوقا» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

خبرگزاری ملی لبنان اعلام کرد در جریان حمله رژیم صهیونیستی به شهرک النبطیه الفوقا در جنوب این کشور، دو نفر شهید و شماری زخمی شدند.

همچنین منابع خبری از حمله پهپادی به شهرک «کفرتبنیت» واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب گزارش داد که اشغالگران با شلیک چندین بمب صوتی شهرک «کفرتبنیت» را هدف قرار دادند.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که ارتش این رژیم حمله‌ای به منطقه کفرتبنیت در جنوب لبنان برای مهار یک تهدید انجام داده است.

در همین راستا، حزب‌الله همچنان فرمول «مناطق زرد یا مناطق آزمایشی» و آزادی تردد اشغالگران را رد می‌کند و خواستار یک جدول زمانی سریع برای خروج است.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین