هیئت مذاکره کننده از مسقط راهی تهران شدند

کد خبر: ۳۹۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۵۲
در پی سفر هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی رئیس مجلس و رئیس هیات مذاکره‌کننده با آمریکا به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفت‌گو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزییات بیشتری از آن به زودی منتشر خواهد شد.

هیئت مذاکره کننده ایران از مسقط راهی تهران شدند

محمدباقر قالیباف و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با "هیثم بن طارق" سلطان عمان و "بدر بوسعیدی" وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محمدباقر قالیباف و هیئت همراه پس از سفری کوتاه به مسقط و رایزنی با «هیثم بن طارق» سلطان عمان و «بدر بوسعیدی» وزیرخارجه این کشور، راهی تهران شد.

در پی سفر هیات جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی رئیس مجلس و رئیس هیات مذاکره‌کننده با آمریکا به مسقط، ایران و عمان کمیته مشترکی برای گفت‌گو درباره تنگه هرمز تشکیل دادند که جزییات بیشتری از آن به زودی منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین