|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۴۶

دیدار و گفت‌وگوی وزیر نیرو با امامعلی رحمان، رئیس‌جمهور تاجیکستان

کد خبر: ۳۹۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۵:۳۸
در این ملاقات، همکاری‌های جاری بین دو کشور به ویژه‌ در حوزه‌های اقتصادی، صنعتی، انرژی، کشاورزی، راه‌سازی و حمل‌ونقل مورد بررسی و تبادل نطر قرار گرفت.

دیدار و گفت‌وگوی وزیر نیرو با امامعلی رحمان، رئیس‌جمهور تاجیکستان

وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سفر به تاجیکستان با امامعلی رحمان، رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در این ملاقات، همکاری‌های جاری بین دو کشور به ویژه‌ در حوزه‌های اقتصادی، صنعتی، انرژی، کشاورزی، راه‌سازی و حمل‌ونقل مورد بررسی و تبادل نطر قرار گرفت.

به نوشته ایسنا، عباس علی‌آبادی وزیر نیرو کشورمان در این دیدار از مواضع سازنده تاجیکستان در رابطه با تجاوزات اخیر آمریکا و رژیم صهیونی علیه کشورمان و حمایت‌های مستمر دولت و ملت این کشور از جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

رئیس‌جمهوری تاجیکستان نیز خاطرنشان کرد که تنش‌های موجود در خاورمیانه تنها از طریق ابزارهای دیپلماتیک و مذاکره قابل حل و فصل است و موضع قاطع تاجیکستان در حمایت از تلاش‌های سیاسی مداوم و گفت‌وگوی سازنده برای حل مناقشات مورد تأکید قرار گرفت.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین