حمله به تعدادی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه پارس/ وضعیت تحت کنترل است
کد خبر: ۳۹۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۶:۰۱
شرکت ملی صنایع پتروشیمی اطلاعیهای درباره حمله دشمن به برخی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منتشر کرد.
🔹در این اطلاعیه آمده است:
🔹بعدازظهر امروز (دوشنبه ۱۷ فروردینماه) دشمن آمریکایی- صهیونی در ادامه حملههای جنایتکارانه به زیرساختها و مناطق صنعتی به تعدادی از تأسیسات جانبی صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس حمله کرد.
🔹گروههای ایمنی، آتشنشانی، امدادی و عملیاتی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدهاند و اقدامهای لازم برای مدیریت شرایط اضطراری آغاز شده است.
🔹اوضاع تا لحظه تنظیم این اطلاعیه تحت کنترل بوده و ابعاد فنی و حجم خسارتهای وارد شده در حال بررسی است.
🔹خوشبختانه تا لحظه انتشار این اطلاعیه تلفات جانی گزارش نشده است.
🔹اطلاعات تکمیلی دراینباره منتشر خواهد شد و از هموطنان عزیز درخواست میشود اخبار مرتبط را از مراجع رسمی پیگیری کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین