استقببال نچیروان بارزانی از توافق آتشبس ایران و آمریکا
کد خبر: ۳۹۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۵:۳۱
نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کُردستان عراق گفت: از توافق آتشبس بین آمریکا و ایران استقبال میکنم. این پیشرفت، گامی مهم به سوی کاهش تنش، حفاظت از غیرنظامیان و احیای گفتوگوی سازنده است.

رئیس اقلیم کردستان عراق، آتشبس موقت میان ایران و آمریکا را گامی مهم به سوی صلح پایدار ارزیابی کرد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کُردستان عراق گفت: از توافق آتشبس بین آمریکا و ایران استقبال میکنم. این پیشرفت، گامی مهم به سوی کاهش تنش، حفاظت از غیرنظامیان و احیای گفتوگوی سازنده است.
او افزود: ما از تلاشهای همه طرفهایی که به تسهیل این آتشبس کمک کردند، قدردانی میکنیم.
رئیس اقلیم کردستان عراق گفت: امیدوارم همه طرفها این تعهد را با حسن نیت حفظ کنند و برای دستیابی به صلحی پایدار که ثبات، امنیت و شکوفایی را در سراسر منطقه گسترش میدهد، تلاش نمایند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین