|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۰۵

ابراز نگرانی نتانیاهو از احتمال آتش‌بس در در تماس تلفنی با ترامپ

کد خبر: ۳۹۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۵ - ۱۰:۳۵
کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع عبری گزارش داد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفتگو و نسبت به امکان رسیدن به توافق آتش بس با ایران ابراز نگرانی کرد.

 ابراز نگرانی نتانیاهو از احتمال آتش‌بس در در تماس تلفنی با ترامپ

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا نسبت به احتمال توافق آتش بس واشنگتن با ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع عبری گزارش داد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفتگو و نسبت به امکان رسیدن به توافق آتش بس با ایران ابراز نگرانی کرد.

به نوشته ایسنا، او نسبت به آنچه خطرات این اقدام خواند، هشدار داد.

ترامپ به نتانیاهو اطلاع داد که در صورت موافقت ایران با خواسته‌های آمریکا امکان رسیدن به آتش بس وجود دارد.

این در حالیست که ترامپ بر پایبندی به شرط تحویل تمام اورانیوم غنی شده توسط ایران و منع از سرگیری غنی‌سازی تاکید کرده است.

همچنین سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد نگرانی‌هایی در اراضی اشغالی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است ترامپ در لحظه آخر به توافق آتش بس با ایران برسد.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین