نخست وزیر اسپانیا درباره حمله آمریکا و اسرائیل به ایران: نه به نقض قوانین بینالمللی

نخست وزیر اسپانیا با اشاره به اینکه آمریکا در گذشته نیز با جنگی دیگر در غرب آسیا تنها درد و ناامنی را به ارمغان آورد، تاکید کرد که اروپا و جهان باید با نقض قوانین بینالمللی مخالفت کنند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، «پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا بار دیگر با انتشار پیامی از اقدام رئیس جمهور در تجاوز به ایران در همراهی با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.
او در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جهان، اروپا و اسپانیا پیش از این نیز با این لحظه حساس روبرو بودهاند. در سال ۲۰۰۳، چند رهبر غیرمسئول ما را به جنگی غیرقانونی در خاورمیانه کشاندند که چیزی جز ناامنی و درد به همراه نداشت.
سانچز خاطر نشان کرد که پاسخ ما در آن زمان باید پاسخ کنونی ما باشد:
نه به نقض قوانین بینالمللی.
نه به این توهم که میتوانیم مشکلات جهان را با بمب حل کنیم.
نه به تکرار اشتباهات گذشته.
نخست وزیر اسپانیا روز گذشته نیز از اروپا خواست تا علیه حمله متجاوزانه آمریکا به ایران موضعگیری کند.