سخنگوی وزارت خارجه: در دفاع مشروع از خودمان مجبوریم مبدا تجاوز را مورد هدف قرار دهیم
کد خبر: ۳۹۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۹
در دفاع مشروع از خودمان مجبوریم مبدا تجاوز را مورد هدف قرار دهیم

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در سخنانی گفت: هر نقطهای از منطقه که مورد سوءاستفاده آمریکا علیه ایران قرار بگیرد هدف مشروع ایران خواهد بود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران که صبح روز شنبه روی داد گفت: ایرانیها شروع کننده این جنگ نبودند اما در دفاع از خودشان جانانه عمل میکنند.
او ادامه داد: ملت ایران هیچ دشمنی با مردم آمریکا ندارد و با تمام کشورهای منطقه دوست هستند اما در دفاع مشروع از خودمان مجبوریم مبدا تجاوز را مورد هدف قرار دهیم.
برچسب ها: اسماعیل بقائی ، وزارت خارجه ، ایران ، حمله اسرائیل به ایران ، حمله آمریکا به ایران ، حمله آمریکا و اسرائیل به ایران
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین