|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۲۲

سخنگوی وزارت خارجه: در دفاع مشروع از خودمان مجبوریم مبدا تجاوز را مورد هدف قرار دهیم

کد خبر: ۳۹۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۹
در دفاع مشروع از خودمان مجبوریم مبدا تجاوز را مورد هدف قرار دهیم

سخنگوی وزارت خارجه: در دفاع مشروع از خودمان مجبوریم مبدا تجاوز را مورد هدف قرار دهیم

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در سخنانی گفت: هر نقطه‌ای از منطقه که مورد سوءاستفاده آمریکا علیه ایران قرار بگیرد هدف مشروع ایران خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به ایران که صبح روز شنبه روی داد گفت: ایرانی‌ها شروع کننده این جنگ نبودند اما در دفاع از خودشان جانانه عمل می‌کنند.

او ادامه داد: ملت ایران هیچ دشمنی با مردم آمریکا ندارد و با تمام کشورهای منطقه دوست هستند اما در دفاع مشروع از خودمان مجبوریم مبدا تجاوز را مورد هدف قرار دهیم.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین