ناآرامیها شب گذشته در تهران | از رده خارج شدن ۲۱ ون و اتوبوس
کد خبر: ۳۹۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۴ - ۱۵:۳۱

شرکت واحد اتوبوسرانی در اطلاعیهای از تداوم فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در پایتخت خبر داد.
به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
« شرکت واحد اتوبوسرانی به دنبال حوادث شبهای گذشته در خدمت رسانی تغییری ایجاد نخواهد کرد و فعالیت به صورت عادی ادامه خواهد داشت، اما به دلیل اینکه در اغتشاشات اخیر ۲۱ دستگاه ون و اتوبوس به طور کامل سوخته و از دسترس خارج شده و ۵۶ دستگاه اتوبوس نیز آسیب دیده است در روند خدمت رسانی در بعضی از خطوط تأخیر ایجاد خواهد شد که بابت این موضوع از شهروندان عذرخواهی می کنیم.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین