بیمارستان ۵۲ تختخوابی زاگرس با مشارکت بانک سپه افتتاح شد
کد خبر: ۳۸۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۴ - ۰۹:۰۹
بیمارستان تخصصی و فوقتخصصی زاگرس امروز باحضور رئیسجمهور و مدیرعامل بانک سپه بهصورت رسمی افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ؛ این مرکز درمانی با بهرهگیری از تجهیزات پزشکی روز و زیرساختهای پیشرفته، خدمات گسترده تخصصی و فوقتخصصی را به شهروندان منطقه ارائه خواهد داد.
مقامهای حاضر در مراسم، افتتاح این بیمارستان را اقدامی مؤثر در ارتقای سطح خدمات درمانی استان، کاهش نیاز به اعزام بیماران به مراکز درمانی خارج از استان و تقویت زیرساختهای بهداشتی و درمانی منطقه ارزیابی کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین