تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر بازنگری و تسهیل تجارت با کاهش زمان و هزینه بازرگانی
کد خبر: ۳۸۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در روز جهانی گمرک، با تاکید بر اصلاح فرآیندها و ایجاد پنجره واحد گمرکی، توسعه تجارت و تسهیل امور بازرگانی را از اولویتهای اصلی این سازمان برشمرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد کبیری در نشست با تجار، فعالان اقتصادی و ترخیصکاران گمرک، به بررسی مشکلات و چالشهای این حوزه پرداخت و برخی از مسائل مطرحشده را طی تماس با مسئولان در سرزمین اصلی پیگیری کرد. وی با تقدیر از اقدامات انجامشده در گمرک کیش، تاکید کرد: تشریفات گمرکی در مناطق آزاد باید با کمترین پیچیدگی انجام شود تا سرمایهگذاری و تجارت در این مناطق رونق بیشتری یابد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین