تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر پایداری سرویس‌های فناوری اطلاعات بانک

کد خبر: ۳۸۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۴ - ۱۰:۴۳
دکتر نجارزاده در این بازدید ضمن عرض خداقوت به همکاران بخش های مختلف فناوری اطلاعات بانک، بهبود خدمت رسانی مستمر و با کیفیت به مشتریان و احاد جامعه را خواستار شد.

تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر پایداری سرویس‌های فناوری اطلاعات بانک

    ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران، در بازدید از زیرساخت های فناوری اطلاعات بانک که محمد نجف زاده عضو هیات مدیره و حمیدرضا مختاریان عضوهیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و دیگر مدیران بانک ملی ایران نیز حضور داشتند بر لزوم پایداری و بهبود مستمر سرویس های فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در همه ایام سال تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر نجارزاده در این بازدید ضمن عرض خداقوت به همکاران بخش های مختلف فناوری اطلاعات بانک، بهبود خدمت رسانی مستمر و با کیفیت به مشتریان و احاد جامعه را خواستار شد.

وی با بیان این نکته که میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات با اهمیت است، گفت: ارتقا و تقویت زیرساخت‌ها، تسریع فرآیندها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود یک ضرورت است. 

نجارزاده همچنین در ادامه نیز روند تکمیل و توسعه زیر ساخت های بانک را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید محمد نجف زاده عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، بر افزایش تعداد همکاران کشیک جهت افزایش رضایتمندی و پاسخگویی مطلوب به مشتریان بانک تأکید کرد.

وی نیز ابراز امیدواری کرد که در ماه های پیش رو با تقویت همدلی و هم افزایی همکاران در واحدهای فناوری اطلاعات بانک، سبد محصولات دیجیتال بانک توسعه یابد.

 

ارسال نظر
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین