عارف: از الان مشخص است که زمستان با ناترازی گاز روبهرو خواهیم شد
کد خبر: ۳۸۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴

معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد که زمستان امسال، ناترازی گاز خواهیم داشت.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، عارف گفت: از الان مشخص است که زمستان با ناترازی گاز روبهرو خواهیم شد. بعد از آن هم در تابستان ناترازی برق خواهیم داشت.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم مشکلات و ناترازیهای فراوان کشور را صرفا از طریق دولت حل کنیم خیلی نمیتوانیم موفق باشیم. نخبگان و دلسوزان راهکار بدهند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین