|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۵۲

عارف: از الان مشخص است که زمستان با ناترازی گاز روبه‌رو خواهیم شد

کد خبر: ۳۸۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴


معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد که زمستان امسال، ناترازی گاز خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، عارف گفت: از الان مشخص است که زمستان با ناترازی گاز روبه‌رو خواهیم شد. بعد از آن هم در تابستان ناترازی برق خواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم مشکلات و ناترازی‌های فراوان کشور را صرفا از طریق دولت حل کنیم خیلی نمی‌توانیم موفق باشیم. نخبگان و دلسوزان راهکار بدهند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین