|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۳:۰۱

العربیه: ایران و امریکا از طریق ترکیه تبادل پیام کرده اند / تهران به واشنگتن اطلاع داد که عملیات آن تنها پاسخی به حمله علیه سفارت است و فراتر از آن نخواهد رفت

کد خبر: ۳۸۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰

العربیه از تبادل پیام ایران و امریکا از طریق ترکیه خبر داد.
 
به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ العربیه به نقل از یک منبع ترک نوشت: ایران از طریق ما به آمریکا اطلاع داد که عملیات آن تنها پاسخی به حمله علیه سفارت است و فراتر از آن نخواهد رفت.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین