بستگان کارمندان سفارت آلمان، ایران را ترک کردند
کد خبر: ۳۸۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
این وزارتخانه در سایت اینترنتی خود نوشته است: «وضعیت کنونی در منطقه، بهویژه در مورد اسرائیل و ایران، خطر بالاگرفتن ناگهانی تنشها را به همراه دارد. وضعیت امنیتی ممکن است سریعا و بدون هشدار، بدتر شود.»

دویچه وله: به گفته دولت جمهوری فدرال آلمان، بستگان کارمندان سفارت این کشور در تهران به دلیل خطر حمله ایران به اسرائیل، ایران را ترک کردهاند.گفته شده است علاوه بر این، تدابیر امنیتی بیشتری نیز به منظور حفاظت از سفارتخانههای آلمان در تهران و تلآویو، اتخاذ شده است.
وزارت امور خارجه آلمان پیشتر خواستار خروج شهروندان آلمانی از ایران شده بود.
این وزارتخانه در سایت اینترنتی خود نوشته است: «وضعیت کنونی در منطقه، بهویژه در مورد اسرائیل و ایران، خطر بالاگرفتن ناگهانی تنشها را به همراه دارد. وضعیت امنیتی ممکن است سریعا و بدون هشدار، بدتر شود.»
همچنین برخی از کشورهای دیگر مانند فرانسه و اتریش نیز به شهروندانشان نسبت به سفر به این منطقه هشدار دادهاند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین