رستورانی در کرمانشاه به خاطر «رواج کشف حجاب» پلمب شد
کد خبر: ۳۸۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
بنا بر اعلام سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛ از امروز شنبه 25 فروردینماه، طرح حجاب و عفاف در همه معابر و اماکن عمومی باجدیت بیشتر دنبال خواهد شد وی از همه شهروندان، به ویژه دختران و بانوان، خواست به منظور رعایت قانون و حفظ ارزشهای اخلاقی و

فارس نوشت: یک رستوران در حوالی خیابان کسری کرمانشاه به علت رواج کشف حجاب و عدم رعایت قوانین و شئونات اخلاقی و اسلامی با دستور مقام قضایی، پلمب شد.بنا بر اعلام سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛ از امروز شنبه 25 فروردینماه، طرح حجاب و عفاف در همه معابر و اماکن عمومی باجدیت بیشتر دنبال خواهد شد وی از همه شهروندان، به ویژه دختران و بانوان، خواست به منظور رعایت قانون و حفظ ارزشهای اخلاقی و
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، متذکر شد: پلیس، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی میکند. از همین روی، از شهروندان انتظار داریم که به ارزشهای قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین