سفارت روسیه در تهران: از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق شوکه و خشمگین هستیم
کد خبر: ۳۸۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
این اقدام نه تنها نقض فاحش تمامی مبانی حقوق بینالمللی از جمله کنوانسیونهای وین است که مصونیت اماکن دیپلماتیک و کنسولی را تضمین مینماید، بلکه میتواند باعث تشدید تنشها در خاورمیانه که آبستن پیامدهای غیرقابل پیشبینی است، شود.

ایسنا: سفارت روسیه در تهران با محکوم کردن حمله اسرائیل به سفارت ایران در سوریه تاکید کرد: این حملات میتواند باعث تشدید تنشها در خاورمیانه که آبستن پیامدهای غیرقابل پیشبینی است، شود.در متن بیانیه سفارت روسیه در تهران آمده است: « عمیقا از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که موجب بروز تلفات جانی و تخریب ساختمان آن گردید شوکه و خشمگین هستیم.
این اقدام نه تنها نقض فاحش تمامی مبانی حقوق بینالمللی از جمله کنوانسیونهای وین است که مصونیت اماکن دیپلماتیک و کنسولی را تضمین مینماید، بلکه میتواند باعث تشدید تنشها در خاورمیانه که آبستن پیامدهای غیرقابل پیشبینی است، شود.
مراتب تسلیت عمیق خود را به خانواده ها و نزدیکان کشته شدگان ابراز نموده و همچنین برای آسیب دیدگان آرزوی شفای عاجل داریم.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین