الجزیره به نقل از یکی از شاهدان: ارتش اسرائیل به زنان فلسطینی که در بیمارستان شفا پناهگرفته بودند، تجاوز کرده
کد خبر: ۳۸۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
بر اساس این گزارش، «جملیه الهسی» بانوی فلسطینی که در مناطق اطراف بیمارستان شفا در غزه در محاصره نظامیان صهیونیست قرار دارد، در گفتگو با الجزیره با بیان اینکه بمباران مناطق اطراف بیمارستان شفا همچنان با شدت ادامه دارد و افراد زیادی در این حملات شهید یا زخمی شدهاند، گفت: مردم کجا هستند تا به داد ما برسند؟ تا کی باید این وضع را تحمل کرد؟

مهر: یکی از شاهدانِ تحت محاصره در اطراف بیمارستان شفا در غزه در گفتگو با الجزیره از جنایت هولناک نظامیان اشغالگر در تجاوز به زنان فلسطینی پرده برداشت.شبکه تلویزیونی الجزیره ضمن گفتگو با یکی از شاهدان در اطراف بیمارستان شفا در غزه پرده از جنایت صهیونیستها در تجاوز به زنان فلسطینی پناهگرفته در این بیمارستان برداشت.
بر اساس این گزارش، «جملیه الهسی» بانوی فلسطینی که در مناطق اطراف بیمارستان شفا در غزه در محاصره نظامیان صهیونیست قرار دارد، در گفتگو با الجزیره با بیان اینکه بمباران مناطق اطراف بیمارستان شفا همچنان با شدت ادامه دارد و افراد زیادی در این حملات شهید یا زخمی شدهاند، گفت: مردم کجا هستند تا به داد ما برسند؟ تا کی باید این وضع را تحمل کرد؟
وی سپس درباره مشاهدات خود از تحولات داخل بیمارستان شفا افزود: بیمارستان شفا به میدان جنگ تبدیل شده است. اوضاع بیمارستان شفا قابل توصیف نیست، آیا درباره زنی بگوییم که مورد تجاوز قرار گرفتند؟ یا زنانی که ربوده شده یا اعدام شدند؟ یا اجسادی که از زیر آوار خارج شدند و طعمه سگهای نظامیان صهیونیست شدند؟
این بانوی فلسطینی همچنین از مشکلات روحی و روانی، گرسنگی و تشنگی آوارگان فلسطینی و غیرنظامیان محاصره شده در اطراف بیمارستان شفا سخن گفت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین