وزیر ارتباطات: میخواهیم طی یک برنامه ۵ ساله، فضانورد ایرانی با پرتابگر یا کپسول زیستی ایرانی، به فضا بفرستیم
کد خبر: ۳۸۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
بله ما اگر بتوانیم چهار، پنج پرتاب دیگر انجام بدهیم پرتابگرهای فعلی ما به تثبیت برسند آماده میشویم که بتوانیم ماهوارههای کشورهای دیگر را هم پرتاب کنیم و همین الان هم داریم بازاریابی میکنیم برای دانشمندانمان که بتوانیم خدمات فضایی ایران را به بقیه کشورها ارائه بدهیم.

تسنیم: وزیر ارتباطات از احتمال تست کپسول زیستی یک تُنی با قابلیت حمل موجود زنده و انسان در حوزه زیست فضا در سال ۱۴۰۳ خبر داد.برنامه صف اول با حضور با حضورآقای زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد پنجره ملی هوشمند گفتگو کرد. عیسی زارعپور وزیر ارتباطات در بخشی از این برنامه به بیان جزئیاتی از برنامه حوزه فضایی کشور پرداخت که در ادامه آمده است:
قیمت بیت کوین نسبت به سال پیش 3برابر شد
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین