ایسنا: عضو شورای اسلامی شهر تهران از تغییر مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو خبر داد.محمد اقامیری عضو شورای شهر تهران گفت: طی حکمی از سوی علیرضا زاکانی شهردار تهران، رضا محمدنژاد بیدخت به عنوان مدیر عامل جدید منصوب شد.