|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۹:۴۰

حمله تند رشیدی‌کوچی به رئیسی؛ نصف فساد چای دبش در زمانی که رئیس قوه قضاییه بودید رخ داد و نصف دیگرش زمانی که رئیس قوه مجریه بودید

کد خبر: ۳۸۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
رشیدی کوچی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: آقای رئیسی فساد و رشوه در ادارات رخنه نکرده، جز لاینفک مراحل اداری برخی‌ها شده است. هم شما خوب می‌دانی هم من، هم مردم.

جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس، خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت: از فساد ‎چای دبش چه خبر؟ نصفش در زمانی که رئیس قوه قضائیه بودید و نصف دیگرش زمانی که رئیس قوه مجریه بودید اتفاق افتاد.

 رشیدی کوچی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: آقای رئیسی فساد و رشوه در ادارات رخنه نکرده، جز لاینفک مراحل اداری برخی‌ها شده است. هم شما خوب می‌دانی هم من، هم مردم.

از فساد ‎چای دبش چه خبر؟ نصفش در زمانی که رئیس قوه قضائیه بودید و نصف دیگرش زمانی که رئیس قوه مجریه بودید اتفاق افتاد.

شاه دزد‌ها را بگیرید نوچه‌ها غلاف می‌کنند.
 

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین