|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۳۳

وزیر نفت:‌ سهمیه نوروزی بنزین نداریم

کد خبر: ۳۸۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

ایرنا: وزیر نفت گفت: سهمیه نوروزی بنزین نداریم اما تلاش می‌کنیم هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند.
 
جواد اوجی روز شنبه در گفت‌ وگوی خبری تصریح کرد: سهمیه نوروزی بنزین نداریم اما تلاش می‌کنیم هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین