مدیرعامل آبفای استان سیستان و بلوچستان: پیشبینی ما این است که بهخاطر پرآبشدنِ سدها تا ۳ سال آینده مشکل کمآبی نداشته باشیم
کد خبر: ۳۸۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

قاسمی مدیرعامل آبفای استان سیستان و بلوچستان در پی سیل اخیر در این استان گفت: پیشبینی ما این است که بهخاطر پرآبشدنِ سدها تا ۳ سال آینده مشکل کمآبی نداشته باشیم.وی در گفتگو با صدا و سیما گفت: پیش بینی ما این است که با این وضعیت آبی که اکنون داریم و سرریز شدن سدها تا سه سال آینده مشکلی نداشته باشیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین