|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۲۵

کیهان: این انتخابات شکست بزرگی برای پروژه تحریم صندوق‌ها بود / اگر مشارکت بر اساس رفاه و امکانات می‌بود الان باید تهران اول می‌شد / مردم دستاورد‌های دولت سیزدهم را با تمام وجود حس می‌کنند

کد خبر: ۳۸۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
دولت ۱۱و۱۲ و همفکرانشان بدانند مردم دیگر فریب نیرنگ‌های سراب‌گونه‌شان را نخواهند خورد. مردم تلاش شبانه‌روزی و بی‌نظیر دولت سیزدهم در ظرف کمتر از سه سال و دستاوردهای آن را با تمام وجود حس می‌کنند.

ستون خوانندگان کیهان نوشت: این انتخابات شکست بزرگی برای پروژه تحریم صندوق‌ها بود. دشمنان این مرز و بوم چندین ماه بر طبل عدم مشارکت کوبیدند و می‌خواستند مشارکت مردم را به زیر ۲۰ درصد بیاورند‌، ولی از ملت تو دهنی خوردند.
 
دولت ۱۱و۱۲ و همفکرانشان بدانند مردم دیگر فریب نیرنگ‌های سراب‌گونه‌شان را نخواهند خورد. مردم تلاش شبانه‌روزی و بی‌نظیر دولت سیزدهم در ظرف کمتر از سه سال و دستاوردهای آن را با تمام وجود حس می‌کنند.
 
اگر مشارکت بر اساس رفاه و امکانات می‌بود الان باید تهران اول می‌شد و شمال تهران هم بیشترین مشارکت را داشت. ولی هیچ‌وقت این‌طور نبوده است. پس کسی فکر نکند که مشکل فقط معیشت است. برای همین است که حضرت آقا این همه روی جهاد تبیین تأکید داشته و دارند. ان‌شاءالله مسئولان به بعد فرهنگی هم توجه بیشتری نمایند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین