شورای حکام آژانس علیه ایران قطعنامه صادر نمیکند
کد خبر: ۳۸۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلماتهای غربی گزارش داد اعضای شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی تصمیم گرفتند وارد تقابل جدی با برنامه هستهای ایران نشوند.

تسنیم: رویترز گزارش داد که شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران قطعنامه صادر نمیکند.خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلماتهای غربی گزارش داد اعضای شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی تصمیم گرفتند وارد تقابل جدی با برنامه هستهای ایران نشوند.
دیپلماتها گفتهاند در شرایطی که جنگ در غزه ادامه دارد ایالات متحده خواستار دامن زدن به تنشهای دیپلماتیک بیشتر با ایران از طریق تلاش برای صدور یک قطعنامه علیه این کشور در آژانس اتمی نیست.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین