|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۱۳

شروع به کار اداره‌های دولتی تهران فردا با ۲ ساعت تأخیر

کد خبر: ۳۸۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

ایسنا: کلیه ادارات دولتی استان تهران فردا شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۱۰:۰۰ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
 
سید عباس جوهری رییس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به حضور تاثیرگذار کارمندان دولت در امر برگزاری انتخابات و‌تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲۴ و طولانی شدن شمارش آرا گفت: با تصمیم استاندار محترم کلیه ادارات دولتی استان تهران فردا شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ با دو ساعت تاخیر و از ساعت ۱۰:۰۰ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین