گفتوگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و قطر
کد خبر: ۳۸۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
در این تماس طرفین روند مناسبات دوجانبه ایران و قطر را مورد بررسی قرار دادند و بر منویات رؤسای دو کشور مبنی بر تقویت همه جانبه همکاریها تاکید کردند.

تسنیم: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر، امروز به صورت تلفنی گفتگو کردند.در این تماس طرفین روند مناسبات دوجانبه ایران و قطر را مورد بررسی قرار دادند و بر منویات رؤسای دو کشور مبنی بر تقویت همه جانبه همکاریها تاکید کردند.
در این گفتگو همچنین طرفین آخرین وضعیت تلاشها و تحرکات سیاسی برای توقف جنگ و نسل کشی علیه غزه و ابتکارات مطرح برای برقراری آتش بس، تبادل اسرا و ارسال محمولههای کمکهای بشردوستانه بینالمللی به مردم غزه را مورد تبادل نظر و بررسی قرار دادند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین