عباس عبدی: اصولگرایان از رواج روش‌های مبتذل و اینستاگرامی در تبلیغات ناراحتند، اما زیان‌بارترین نوع ابتذال سیاسی نابخردی در قانونگذاری، تضییع حقوق عامه، حذف دیگران و فریبکاری با مردم است

کد خبر: ۳۸۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
اینها کم‌زیان‌ترین نوع ابتذال سیاسی است. زیان‌بارترین آن، نابخردی در قانونگذاری و فساد و تضییع حقوق عامه و حذف دیگران و فریبکاری با مردم است.

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب درباره ناراحتی  اصولگرایان از رواج روش‌های مبتذل و اینستاگرامی در تبلیغات نوشت: زیان‌بارترین  نوع ابتذال سیاسی نابخردی در قانونگذاری و فساد و تضییع حقوق عامه و حذف دیگران و فریبکاری با مردم است.
 
وی در این باره نوشت: اصولگرایان ناراحت‌اند که: "رواج روش‌های مبتذل و اینستاگرامی در تبلیغات، باعث وهن جایگاه مجلس شورای اسلامی و نمایندگی مردم شده است!"
 
اینها کم‌زیان‌ترین نوع ابتذال سیاسی است. زیان‌بارترین آن، نابخردی در قانونگذاری و فساد و تضییع حقوق عامه و حذف دیگران و فریبکاری با مردم است.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین