تجمع پرستاران شیراز: از اضافهکار اجباری خستهایم!
کد خبر: ۳۸۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
این پرستاران دلیل تجمع صنفی خود را «اعتراض به تعرفههای پایین و غیرواقعی و اضافهکار اجباری پرستاری و وعدههای توخالی مسئولان» عنوان کردند و افزودند: باید پرداختیهای پرستاران به نفع عدالت اصلاح شود.

ایلنا: پرستاران و کادر درمان شیراز در اعتراض به وضعیت معیشتی خود دست به تجمع صنفی زدند.امروز (هفتم اسفند)، جمعی از پرستاران و کادر درمان شیراز در اعتراض به وضعیت شغلی و دستمزدی خود، دست به تجمع صنفی زدند.
این پرستاران دلیل تجمع صنفی خود را «اعتراض به تعرفههای پایین و غیرواقعی و اضافهکار اجباری پرستاری و وعدههای توخالی مسئولان» عنوان کردند و افزودند: باید پرداختیهای پرستاران به نفع عدالت اصلاح شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین