|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۳۸

عباس عبدی در واکنش به مطلب روزنامه همشهری: اگر بی حجاب‌های شرکت کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن مستحق برخورد نیستند پس با هیچ زن دیگری هم نباید برخورد کرد

کد خبر: ۳۸۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

 
عباس عبدی به مطلب روزنامه همشهری درباره   شرکت کننده های بی حجاب در  در راهپیمایی 22 بهمن واکنش نشان داد.
 
وی در توییتر نوشت: همشهری: بی حجاب های شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن هم متدینند هم انقلابی و هم در مسیر حق ، البته با اندکی خطا.
 
اگر این اندکی خطا، مستحق برخورد نیست پس با هیچ زن دیگری هم نباید برخورد کرد. اگر جرم است و به صفت تدین و انقلابی بودن نادیده می‌گیرید، تبعیض آمیز و خلاف عدالت است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین