عباس عبدی در واکنش به مطلب روزنامه همشهری: اگر بی حجابهای شرکت کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن مستحق برخورد نیستند پس با هیچ زن دیگری هم نباید برخورد کرد
کد خبر: ۳۸۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

عباس عبدی به مطلب روزنامه همشهری درباره شرکت کننده های بی حجاب در در راهپیمایی 22 بهمن واکنش نشان داد.وی در توییتر نوشت: همشهری: بی حجاب های شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن هم متدینند هم انقلابی و هم در مسیر حق ، البته با اندکی خطا.
اگر این اندکی خطا، مستحق برخورد نیست پس با هیچ زن دیگری هم نباید برخورد کرد. اگر جرم است و به صفت تدین و انقلابی بودن نادیده میگیرید، تبعیض آمیز و خلاف عدالت است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین