رئیس سازمان محیط زیست: به احتمال زیادی لاغری شیر باغ وحش مشهد از بیماری و کهولت سن است / اگر سهل انگاری صورت گرفته باشد حتما برخورد خواهد شد
کد خبر: ۳۸۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

علی سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره وضعیت سلامت شیر باغ وحش مشهد نیز گفت: بر فعالیت این باغ وحش ها نظارت داریم و کارهای تیمارگری شیر باغ وحش مشهد در حال انجام است. اگر سهل انگاری صورت گرفته باشد حتما از لحاظ قانونی برخورد خواهد شد.وی تصریح کرد: به احتمال زیادی لاغری این شیر از بیماری و کهولت سن است که باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین