سلاجقه: امیدوارم وزارتخانههای جهاد کشاورزی و نیرو به وظایف خود در رابطه با احیای دریاچه ارومیه عمل کنند
کد خبر: ۳۸۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

تسنیم: علی سلاجقه رئیس سازمان حفاطت از محیط زیست در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره احیای دریاچه ارومیه گفت: در بحث دریاچه ارومیه قبلا با کشورهای مختلف از جمله ژاپن همکاری شده بود، ولی درحال حاضر خودمان کار را به پیش میبریم.وی افزود: گام دوم احیای دریاچه ارومیه آغاز شده است و امیدواریم وزارتخانه جهاد کشاورزی و نیرو به وظایف خودشان عمل کنند و دریاچه روزهای خوبی را شاهد باشد. تمام تالابهای اقماری دریاچه نیز با تلاش همکاران بنده و بارشهای اخیر از وضعیت آب و پوشش گونه جانوری مناسبی برخوردار هستند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین