وزیر خارجه انگلیس: دولت جدید در غزه تشکیل شود
کد خبر: ۳۸۰۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
«دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس امروز سهشنبه مدعی شد: میخواهیم آتشبس موقتی که خواستار آن هستیم با برکناری رهبران حماس و بازگرداندن اسرا به آتشبس دائم تبدیل شود.

وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد رهبران حماس باید غزه را ترک کنند و دولت جدید وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین در غزه تشکیل شود.به گزارش ایسنا، «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس امروز سهشنبه مدعی شد: میخواهیم آتشبس موقتی که خواستار آن هستیم با برکناری رهبران حماس و بازگرداندن اسرا به آتشبس دائم تبدیل شود.
وی ادعا کرد: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد اما باید به قوانین بینالمللی بشردوستانه احترام بگذارد.
کامرون در ادامه گفت رژیم صهیونیستی به عنوان قدرت اشغالگر باید اجازه دهد کمکهای انسانی به غزه منتقل شود.
وزیر امور خارجه انگلیس مدعی شد: حماس باید غزه را ترک کند و دولت جدید وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین باید در غزه تشکیل شود.
وی افزود فلسطینیها باید از طریق راهکار تشکیل دو دولت آینده بهتری داشته باشند. انگلیس از راهکار تشکیل دو دولت حمایت میکند و این راه درست است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین