مسمومیت ۴۰ نفر بر اثر گازگرفتگی در یکی از تالارهای عروسی در میاندوآب
کد خبر: ۳۸۰۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

ایلنا: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی میاندوآب در خصوص بروز علایم سر گیجه و حالت تهوع در افرادی در یکی از تالارهای میاندوآب در حین مراسم عروسی، تیمهای آتش نشانی و فوریتهای پزشکی با ۸ دستگاه آمبولانس در محل حاضر شدند.پس از بررسی محل و با دستگاه گاز سنج، انتشار گاز مونوکسید کربن از هیتر مورد استفاده برای گرمایش مشخص شد.
فوریتهای پزشکی نزدیک به ۴۰ نفر با علایم سرگیجه و حالت تهوع را به بیمارستان منتقل کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین