اختلال در پیام رسان ایتا؛ امکان ارسال پیام وجود ندارد / مدیرعامل ایتا: چند پورت شبکه دچار مشکل شده؛ مشکل چندان جدی نیست
کد خبر: ۳۸۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
محسن غفاری مدیرعامل ایتا در گفتکو با خبرنگار فارس در خصوص این اختلال گفت: از حدود ساعت ۱۰ چند پورت شبکه در یکی از دیتاسنترهای این پیامرسان دچار مشکل شده که متخصصان در حال برطرفنمودن آن هستند.

گزارشها حاکی است از ساعاتی پیش پیامرسان ایتا دچار اختلال شده و امکان ارسال پیام برای کاربران وجود ندارد.محسن غفاری مدیرعامل ایتا در گفتکو با خبرنگار فارس در خصوص این اختلال گفت: از حدود ساعت ۱۰ چند پورت شبکه در یکی از دیتاسنترهای این پیامرسان دچار مشکل شده که متخصصان در حال برطرفنمودن آن هستند.
وی افزود: مشکل پیشآمده چندان جدی نیست و طی چندساعت آینده بهطور کامل برطرف میشود.
غفاری همچنین گفت رفع اختلال ابتدا از نسخه ویندوز شروع شده و در نهایت نسخه موبایل نیز رفع مشکل میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین