|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۲۰

کیهان: اصلاح‌طلبان چون خودشان نتوانستند نفت بفروشند، از روی حسادت می‌گویند رئیسی نفت را به نصف قیمت به چین می‌فروشد

کد خبر: ۳۸۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲


روزنامه کیهان نوشت:  بعضی اصلاح‌طلبان چون خودشان عرضه فروش نفت در دولت روحانی را نداشتند امروز از روی حسادت می‌گویند رئیسی نفت را به نصف قیمت به چین می‌فروشد. در حالی که ایران نفت خود را نهایتاً با ۱۰ درصد تخفیف می‌فروشد. این در حالی است که تخفیف نفت روسیه و ونزوئلا از ایران بالاتر است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین