|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۳۱

۱۰ درصد از کارکنان اسنپ چت اخراج می‌شوند

کد خبر: ۳۸۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

ایرنا: اسنپ، شرکت مالک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب اسنپ چت، روز دوشنبه تأیید کرد که قصد دارد ۱۰ درصد از نیروی کار خود را در سراسر جهان اخراج کند.

این شرکت فناوری درشهر سانتا مونیکا، ایالت کالیفرنیا در آمریکا واقع شده است.

اسنپ به انبوهی از شرکت‌های فناوری دیگر می‌پیوندد که سال ۲۰۲۴ میلادی را با اخراج کارکنان خود آغاز کرده‌اند؛ از جمله گوگل، مایکروسافت، توییچ، ای‌بِی و سایر شرکت‌ها.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین