آمریکا: تاکنون ۱۶۹ مرتبه به نیروهای ما در منطقه حمله شده است
کد خبر: ۳۸۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
ستاد فرماندهی تروریستی مرکزی آمریکا (سنتکام) اخیرا اعلام کرد در پاسخ به کشتهشدن سه نظامی خود در حمله چند روز گذشته به پایگاه این کشور در خاک اردن، مواضعی را در سوریه و عراق هدف قرار داده است. سنتکام مدعی هدف قرار دادن ۸۵ موضع در این تجاوزات شد.

یک مقام پنتاگون به نشریه پلیتیکو اعلام کرد که از ماه اکتبر نیروهای آمریکایی در عراق، سوریه و اردن ۱۶۹ بار مورد حمله قرار گرفتهاند.به گزارش ایسنا، این مقام پنتاگون با اشاره به ۱۶۹ حمله گروههای مقاومت به پایگاههای این کشور طی سه ماه اخیر عنوان کرد که تنها از روز جمعه نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه ۳ مرتبه مورد حمله قرار گرفتهاند.
ستاد فرماندهی تروریستی مرکزی آمریکا (سنتکام) اخیرا اعلام کرد در پاسخ به کشتهشدن سه نظامی خود در حمله چند روز گذشته به پایگاه این کشور در خاک اردن، مواضعی را در سوریه و عراق هدف قرار داده است. سنتکام مدعی هدف قرار دادن ۸۵ موضع در این تجاوزات شد.
مقاومت عراق نیز در پاسخ اولیه به این تجاوزات پایگاه «عین الاسد» و سپس پایگاه «حریر» در اربیل را هدف قرار داد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین