سخنگوی وزارت خارحه: هیچ نیروی نیابتی در منطقه نداریم
کد خبر: ۳۸۰۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ نیروی نیابتی در منطقه ندارد. این رژیم آمریکاست که از رژیم صهیونیستی به عنوان یک هویت تروریستی سازمان یافته به عنوان نیروی نیابتی خودش برای تحقق اهداف راهبردی خود در منطقه و تامین منافع نامشروع خودش در منطقه استفاده میکند.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) ۱۶ بهمن ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت.ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ نیروی نیابتی در منطقه ندارد. این رژیم آمریکاست که از رژیم صهیونیستی به عنوان یک هویت تروریستی سازمان یافته به عنوان نیروی نیابتی خودش برای تحقق اهداف راهبردی خود در منطقه و تامین منافع نامشروع خودش در منطقه استفاده میکند.
کنعانی اضافه کرد: آنچه در منطقه شاهدیم اقدامات دولتها، ملتها و گروههای مقاومت برخاسته از ملتهایی است که نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت فلسطین اعتراض جدی دارند و نسبت به حمایت بی، چون و چرا و تمام عیار و تمام قد آمریکا از این رژیم اعتراض جدی دارند و حمایت آمریکا از این رژیم را زمینه ساز بحران در منطقه و تداوم نسل کشی فلسطینیها میدانند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین