سنتکام: ۱۲ فروند پهپاد حوثی را در خلیج عدن و دریای سرخ منهدم کردیم
کد خبر: ۳۸۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا اعلام کرد ناوشکنهای این کشور روز جمعه ۱۲ فروند پهپاد شلیک شده توسط حوثیهای یمن را در خلیج عدن و دریای سرخ که تهدیدی برای کشتیها بودند، منهدم کردند.بر اساس گزارش سنتکام، ناوشکنهای آمریکایی کارنی و لابون با حمایت جنگندههای این کشور اقدام به رفع تهدید از هشت فروند از پهپادهای یمن کردند.
ارتش آمریکا افزود چهار پهپاد دیگر در شرایطی که در آستانه راهی کردن پهپادها به هوا بودند و ممکن بود «تهدیدی فوری» برای کشتیهای تجاری و شناورهای نیروی دریایی آمریکا باشد، منهدم شدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین