اعتراض شدید الناز شاکردوست به عوامل جشنواره فیلم فجر: نمیتوانید به زور من را بیرون بیندازید؛ میخواهم حرف بزنم / اینجا جشنواره نیست، جنگ فرهنگی ست / حضور من برای داشتن هر تریبونی در جشنواره خط خورده / بلیط خریدم تا اینجا باشم
کد خبر: ۳۸۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
شاکردوست در بخشی از صحبت هایش گفت: میخواهم با مردم حرف بزنم. خوشحالم کنار شما مردم هستم و کنار شما این فیلم را دیدم. من هم مثل شما بلیت خریدم که اینجا باشم چون حضور من برای داشتن هر تریبونی در جشنواره فجر خط خورده آمدم با شما حرف بزنم و قضاوت اینکه چرا این فیلم در بخش سودای سیمرغ نیست را به شما مردم و تاریخ بسپارم.
الناز شاکردوست بازیگر فیلم «بی بدن» با حضور در پردیس کوروش به شدت به جشنواره فیلم فجر و برگزار کنندگان آن اعتراض کرد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ شاکردوست در بخشی از صحبت هایش گفت: میخواهم با مردم حرف بزنم. خوشحالم کنار شما مردم هستم و کنار شما این فیلم را دیدم. من هم مثل شما بلیت خریدم که اینجا باشم چون حضور من برای داشتن هر تریبونی در جشنواره فجر خط خورده آمدم با شما حرف بزنم و قضاوت اینکه چرا این فیلم در بخش سودای سیمرغ نیست را به شما مردم و تاریخ بسپارم.
وی افزود: سالهاست عادت کردم که صدایم به هیچ جا نرسد. بخسی به نام نگاه نو گذاشتند برای فیلمهایی که هیچ دلیلی برای حذف شان ندارند و در این بخش می گذارند تا آن فیلم را زنده به گور کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
